بداهه‌ نوازی برومند با تار میرجلالی منتشر می‌شود

Posted by jahanshah on ۷م تیر ۱۳۹۰ in تازه ها و اخبار

خبرگزاری سینمای ایران - جهانشاه برومند سی‌دی بداهه نوازی خود را همراه با تار شهرام میرجلالی راهی بازار می‌کند.

جهانشاه برومند در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران گفت: آخرین کاری که از من منتشر شد آلبوم “تا شهر یادها” بود که چند وقت پیش منتشر شد. کارهایی که در شرف انتشار است دو سی دی بداهه نوازی همراه با تار شهرام میرجلالی است.

وی افزود: مراحل کار بر روی آلبوم بداهه نوازی تمام شده است. این آلبوم شش کار بداهه نوازی با ویولون، تار و ضرب در دستگاه های مختلف است که به زودی منتشر می شود.

برومند تصریح کرد: غیر از آن مشغول ضبط و اهنگسازی کار دیگری نیز هستم؛ مجموعه ای است شامل ترانه های مرحوم بیژن ترقی که آهنگ های آن از خودم است و در حال ضبط موزیک های این آلبوم هستیم تا پس ازضبط تصمیم بگیریم چه کسی ترانه های مرحوم بیژن ترقی را بخواند. تم موسیقی این آلبوم موسیقی ملی است و موسیقی سنتی به معنای موسیقی حال حاضر وجود ندارد به سبک و سیاق ارکستر های گلهاست و بیشتر از سازهای زهی و قانون و تار و ضرب در آن استفاده شده است.

وی ادامه داد: یک کار هم از قبل داشتیم که هنوز به صورت سی دی منتشر نشده است. این کار ترانه ای است که قبلا توسط سالار عقیلی خوانده شده بود و شعر آن هم از بیژن ترقی است. این ترانه “دریغا” نام داشت که البته هنوز منتشر نشده ولی از رادیو پخش شده است.

برومند در پایان خاطر نشان کرد: کاری که در حال حاضر نزدیک به انتشار است؛ شش قطعه ای است که در دو سی دی به صورت بداهه نوازی منتشر می شود.

پایان پیام/ ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۲۱۱۰۳

Comments are closed.